Com utilitzar una memòria USB

 Com utilitzar un USB en Windows pas a pas


Els USB són una forma molt fàcil de guardar i transportar arxius. Podem guardar fotos, documents, música o treballs i portar-los d’un ordinador a un altre.


Funcionen com un armari, dins d’ells pots organitzar les fotos o els arxius com tu vulgues, i pots traure-los o guardar-los quan tu vulgues.


1. Connectar el USB a l’ordinador

Primer hem de buscar un port USB en l’ordinador. Normalment estan als costats del portàtil o darrere de la torre.


2. Obrir el USB

Quan l’ordinador reconega el USB, podem entrar dins de varies formes:

  • A vegades apareix directament la carpeta oberta de esta forma directament quan introduïm la unitat USB, no caldria fer res de totes les formes


  • També es pot fer entrant al apartat de l’ordinador per a explorar arxius (Explorador d'Arxius), per a entrar tindrem que clicar a la icona de la carpeta que apareix a la barra de l’inferior de la pantalla:


  1. A la part esquerra de la finestra que s’ha obert farem clic esquerre amb el ratolí on pose “Este equipo”:

  1. Després a la part central de la pantalla, l’ordinador indicarà varios dispositius connectats, nosaltres seleccionarem el nostre dispositiu USB fent doble clic esquerre amb el ratolí sobre el nom de l’USB:

Una vegada tingam este pas complet, el nostre “armari digital” estarà obert per a clavar el contingut que nosaltres vulguem:



3. Copiar arxius dins del USB

Per a guardar coses dins del USB:

  1. Busca el document o la foto que vols copiar.



  1. Clica damunt amb el botó dret del ratolí.

  2. Apareixerà un llistat de opcions, seleccionarem la opció que es diu “Copiar”.


  1. Entra dins del apartat del USB que hem obert abans

  2. Dins de esta finestra del USB farem clic dret amb el ratolí i al llistat d'opcions que apareixerà farem clic esquerre amb el ratolí sobre l'opció “Pegar” 



4. Traure el USB de forma segura

Per a traure la unitat USB sense que les dades de dins es puguen fer malbé lo més segur és fer lo següent:

  • Tornarem a l'apartat de “Este equipo” conforme hem fet al pas 2, i esta vegada, en volta de fer doble clic esquerre sobre el nostre dispositiu USB que hem identificat anteriorment, lo que farem serà fer clic dret sobre ell, i entre les opcions que apareixen farem clic esquerre amb el ratolí sobre la opció “Expulsar USB”


Altres formes que poden resultar també senzilles són:

  1. Busca la icona del USB a la barra de baix, a la dreta de la pantalla.

  2. Fes clic esquerre damunt.

  3. A les opcions que apareixen prem clic esquerre a “Expulsar USB”.



Altra opció pot ser:

  1. Anirem a apagar el ordinador, primer farem clic esquerre en el menú, la finestra blava de Windows

  2. Després farem clic esquerre en el boto de apagat/encès que apareix al menú desplegable, a la part de baix a la dreta

  3. I per últim farem clic esquerre en el botón de apagar




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CODI QR

GVA Salut des de l'ordinador

Com preparar el teu currículum